2016年9月23日 星期五

還原水機 - 增強免疫系統不可少


大家都知水對人體的重要,尤其是有小朋友的家庭更加要具備一部好的濾水機。Suey媽媽在未有Suey前已用緊電解水機了,當時選了Panasonic的一款電解水機,中間搬過幾次屋,只是中間有幾年搬了屋爸爸找不到零件裝不回部機外,一直也用住,前後都已經超過10年了,加上Suey的事,更加要換過部好好多的水機了。

坊間有多款不同的電解水機,又有pi水機,還原水機等,對於我這個不了解任何原理的普通C9來說實在攪不清哪款最好,唯有把這個重要交給爸爸,可是他事務繁忙,已經多個月了,還未有決定,加上搬了屋後的水質實在有點擔心,因始終是舊樓,仲要每日要Suey勁飲水添。> - <

幸好,無啦啦有人打黎話可免費做水質測試,係咩媽媽會的服務喎,諗住測下都好呀,咁就約左,連咩公司我都冇問,哈哈!

有點意外,上到黎竟然是兩位小姐,仲是比較後生同和藹可親的小姐,成日逗Suey笑。成個測試都做左超過1個鐘,加上我們的問題,她們都解答到,我同老公都好滿意,大家睇完個測試後都感覺部水機一定要換喇!主要係用她們帶黎的Kangen水同我們用緊的電解水做比較,分別測試氯氣、pH值、除農虊、滲透性、同除油脂能力等多方面。雖然在pH值測試中,用開的電解水都可做到,但效果就冇Kangen水咁好,在其他方面原用的電解水都做不到。所以我不用諗太多,當晚便即買了,仲即是安埋添,當晚即用,真快手。

雖然好像買得有點心急,就好似我老公早多月前買了部Rainbow咁,但我個人偏向買水機緊要好多囉,捨得用2萬幾買部Rainbow清潔,冇理由唔捨得用差不多價錢去買部可另全家人放心飲用食水的還原水機啫? 加埋又有好的售後服務,定時會有人提你换濾芯,當然個濾芯要比`$$啦!仲有有不治之症的朋友也是換了呢部機,又是日本機,質素服務等都較有信心。

我唔敢講呢部機係咪全城最好,網上也有好多詳進的比較,但我覺得無論是pi機、能量水機、或其他牌子的電解水機也好,每個家庭點都要一部,尤其是有小朋友同埋有長期病患者的家庭。千萬不要相信屋企個水喉的水不用過濾便可直接飲用,不想有鉛水事件的翻版,一部優質的水機是必須的。當然,如果可以做埋個洗水管就最好,呢部我老公會自己攪,希望唔好太耐啦!

如果有興趣想做水質測試,可留言給我,跟開我的sales可與你聯絡 (只限香港),有人介紹點都好d!


用了Kangen water後,水質大有改善

未用前我個電熱水煲個底經常有d一達達的積,每次省完,再煲一兩次就再起番,唔知點解。而家換左部Kangen還原水機已經幾個星期了,個底都冇再有之前的漬,所以飲水都飲得好安心。


沒有留言:

張貼留言