2010年6月5日 星期六

蛻變中- 食mum mum篇 (14個半月)

發覺鈊洮最開心既時間, 除了落地行行之外, 就係食野。

最鍾意食奶奶, 每次見到媽媽拎住個奶樽就勁開心, 知道有奶飲, 出街見到其他BB既奶樽, 就望到實, 好想係自己咁。

而家每日兩餐奶兩餐粥, 下午茶就食水果。粥仔時間亦係鈊洮摯愛, 中午可以食到兩碗粥, 不過就唔係好肯飲水, 唔鍾意用飲管, 鍾意學大人用杯飲, 所以係屋企會比佢用學習杯自己飲, 飲到濕晒就換衫, 佢可以自己拎住個水杯好鬼開心咖! 仲有, 好鍾意飲湯, 仲飲得好快添!

而家知道有粥仔食, 坐喺張High chair喥會好開心咁講mum mum, mum mum, 係有得食mum mum呀! 一面食, 一面做好多表情, 動作, 又用手指篤篤面珠, 有時又學爸爸咁扮鬼臉, 有時成個身喺喥兩面搖呀搖, 總之就好好笑啦!

到了大人食晚飯時間, 又係佢最愛之時, 通常佢都已經食完夜晚餐粥仔, 但都要我地比飯佢食, 一比慢啲就推人隻手, 又喊晒口咁, 真係唔知佢為食定肚餓。

晚飯過後, 相隔冇幾耐時間就到食最後一餐奶既時間, 但佢見到枝奶都仍然咁興奮, 真係大食積。

沒有留言:

張貼留言