2010年6月7日 星期一

0903bb 聚會 @ 清8 ~ 6.6.10 (日) (15個月)

今日爸爸要返工, 又係媽媽我一人帶鈊洮出街街。

好耐冇試過一大班BB出黎聚會了, 今日見番好多幾個月冇見既BB 朋友仔, 嘩, 原來個個都可以放手自己行行, 全場只係得我一個拖住鈊洮四圍行, 個個都話要試吓比佢自己行, 不過每次一放手, 佢就企係喥喊晒咁, 跟本唔比機會自己行, 真係冇佢乎。全程拖住佢, 連食野都冇時間, 相都影唔到。 好彩間唔中有其他媽媽幫我睇住, 可以閃開一陣食吓野, 不過好快就比佢發覺唔見我, 就即喊喇!

見到其他BB可以自己全場走, 啲媽媽可以四圍傾計, 不知幾爽, 唔知幾時輪到我呢!不過霖霖媽話寧願佢個女好似鈊洮咁拖到實喎, 因為佢個女冇時停, 轉個頭都唔知去咗邊。不過我估到鈊洮識行時, 都唔會有霖霖咁敏捷既身手, 四圍立人啲野走, 哈哈, 見到佢真係好好笑咖!鈊洮就屬於斯文型 (係人地話咋), 專係比人立果個, 仲要比人"蝦"都唔會還擊果隻!

人地話三歲定八十, 雖然而家只係一歲左右, 但已經睇得出每個BB既唔同性格, 真的很有趣。
今日件衫係鈊洮自己揀既, 一開櫃桶, 就要搶住攞櫃桶啲野, 立到件衫就放係個頭喥好似想著咁, 我比第二件佢都唔要, 真係無佢乎^

沒有留言:

張貼留言