2010年6月10日 星期四

真的病倒了 - 9.6.10 (15個月3 日)









鈊洮一直沒有發燒, 今次是第一次

昨天傍晚開始發熱, 剛食完既粥仔都嘔埋出黎, 心想可能是近來連出幾隻牙仔既併發症。以往鈊洮也未試過發燒, 家中最常發燒的便是爸爸, 一直以來都不太主張食西葯, 故家中成員感冒發燒等都會尋求其他治療方法, 如中葯或食療等代替, 每次爸爸發燒, 都會用蔥豉湯, 第二朝便退燒。今次都照辦比鈊洮試下, 最初擔心鈊洮唔肯飲, 幸好她把所有湯都飲晒, 只是不肯食豆腐, 不過第二朝清早已覺手腳沒有那麼"", 穩陣起見, 都想帶鈊洮看一看醫生, 可惜相熟既中醫不在港, 唯有睇鈊洮一直睇開既兒科醫生。出發前再量一量體溫, 又開始升番了, 到診所時已103, 醫生check, 除了發燒外, 原來是喉嚨發炎, 唔怪得一直都唔想食野, 今早連平時愛吃既奇異果同火龍果都唔食呢!

好了, 診斷結果出了, 總算一清二楚, 已經滿足到我睇西醫既目的了。 雖然醫生開了好幾種不同顏色的葯水, 還有抗生素, 但結果都沒有食過。回到家, 跟朋友商量過, 幾經爭扎下結果比咗紫雪丹佢食, 可治退燒的, 喉嚨發炎就飲鹽水, 結果午睡過後沖完暖水涼, 身體已經降溫了許多。

晚上聯絡上中醫, 約了明天去睇佢, 還教了一些幫助退燒的貼士:

1) 不能食白米粥, 最好食糙米粥, 現在鈊洮不能食糙米, 可以糙米水或麥米水代替

2) 沖個暖水浴 >> 有散熱作用

3) 不可開行風扇, 冷氣等, 小心被風吹到, 出微汗會有助散熱

4) 飲大量開水

5) 少食一般奶粉, 會腸熱, 最好轉食豆奶

6) 蔥豉湯只適用剛發熱, 102度以下

7) 如高燒至104度必須看急症了

晚上特別吩咐姐姐煮了麥米水, 作開奶用, 也可預備如半夜要飲水時也可用。

試了多個方法後, 感覺鈊洮體溫已下降了許多。

第二朝起來, 燒已退, 只是有少少咳, 因下大雨, 沒有原定計劃去看中醫, 唯有在電話裡記下葯方到葯房執葯, 晚上再煲給鈊洮食。

今回庆幸總算沒有白費心機, 沒有給鈊洮吃了一直堅持不應吃的西葯。

沒有留言:

張貼留言