2010年6月13日 星期日

第一次玩沙沙– 13.6.10 (15個月7日)




今日去咗黃金海岸, 係鈊洮第一次去沙灘, 咁啱今日爸爸要開工, 唯有一支婆搞掂。

可能環境陌生, 同第一次接觸啲沙, 一直只係呆坐在沙灘蓆上玩沙郁都唔敢郁, 氹佢去前啲同其他bb一齊玩沙都唔肯, 好難至可以請得佢企喺啲沙喥, 但就只係好緊張咁企喺喥, 拖住佢行一步都唔敢, 一陣就喊晒口咁要抱抱, 全日變咗痴身糕葯。

睇番啲相, 鈊洮真係一張都冇笑, 第一次去沙灘唔係好enjoy, 希望下次會好啲, 黎緊都plan咗會帶佢去多幾次沙灘, 下一站仲諗住去貝澳拔hin

今日天氣都算唔錯, 唔係好晒, 有啲海風吹埋黎好舒服, 只係落咗少少驟雨, 好彩鈊未離開過個帳綘半步, 唔係就實比雨淋濕身, 不過佢就全身沙, 同佢沖身佢都唔敢, 平時喺屋企沖涼時開個水喉就好幾開心, 呢喥濕一濕手手腳腳都喊晒口, 真係細胆。

咁啱今日爸爸喺屯門返工, 離開沙灘後約埋爸爸喺市中心行咗一陣, 食埋飯至返屋企。鈊洮真的很攰, 回程中在小巴上已經瞓著, 直至返屋企同佢沖涼時至整醒佢, 佢攰到連沖涼都唔肯, 喺喥大喊, 坐喺盆喥都唔肯, 唯有快速地沖吓身便算, 唔好阻住佢搵周公。

沒有留言:

張貼留言