2017年2月13日 星期一

Young Living舒緩肌肉不適按摩油



成日嗌腳攰, 按摩搽油都冇用, 但一出動呢支ortho sport按摩油就攪掂, 按一次已立即舒緩, 
可以乖乖睡了。



ortho sport massage oil





Ortho Sport 按摩油專用於按摩緩解身體運動引起的肌肉和身體的不適。它含有冬青、薄荷、百里香、牛至和香根草等純植物油。

精油成份: 鹿蹄草、百里香、藍桉、檸檬草、尤加利、欖香、牛至、薄荷、依蘭依蘭、香根草


因為Ortho Sport已含有精油成份,可以不再加精油都得。不過我見cypress同majoram對肌肉舒緩也有幫助,而且Ortho Sport又沒有此成份,便dilute左加埋一齊按。



想成為Young Living 會員,只需購買一套高級入門套裝 (HK$1565),包括11支精油和一部擴香機等等,非常吸引。

購買入門套裝 或精油,可whatsapp 6284 8951。直接購買連結








****************************************************



UlifeStyle Ublog: 幸福媽媽手記


沒有留言:

張貼留言