2017年2月11日 星期六

這個新年真好玩!

這個新年真好玩!


年初一,今年有D特別,就是早上沒有食年糕,而是跟婆婆和舅父一家去飲茶。晚上就如常去嫲嫲家拜年。

年初二,本年想睇戲,但Suey卻驚驚,唔敢睇,所以休閒地在附近商場逛逛,食飯。


年初三,去了表姐家拜年,玩到唔記得食。有少少烏龍分享,在網上訂pizza,跟住好開心咁玩玩等食,但2個鐘後仍冇電話,才知原來冇訂度,這個Pizza Hut落單陷阱真是要小心。諗番都覺好笑。不過等的期間真係玩得好開心。




年初四,有食神。出了尖東影相交功課,跟住去團拜,有得食仲豆了好多利是呀!




年初五,四天紅假過去,媽媽要開工了,晚上到了婆婆家拜年,同表弟玩,表弟好可愛呀!




年初六,跟爸爸去車公廟。




年初七,晚上小女童軍集會,教編織呀,準備考針織章。



年初八,年假最好一激,也是Suey最期待的,跟0903老友去宿營,今次8個家庭一齊入camp,真是難以形容地好玩。(另有文章)


宿營我來也!




沒有留言:

張貼留言