2015年10月22日 星期四

重陽節假期 ~ 烏溪沙沙灘 (21.10.2015)

和爸爸討論今天的節目時,最後決定到附近的沙灘走走,因除了婆婆帶Suey去過一次之外,我和爸爸都未去過,一直都好想去。
大半天留在家,整理好家務,待Suey完成功課弓,練琴後,約黃昏時出發。想叫婆婆一齊去,電話打不通,唯有行過去叫佢,幸好是Suey 在樓下一嗌,婆婆便聽到,立刻由露台望出來。哈哈!真方便呀!



由婆婆家行過去沙灘,大約10多分鐘左右,都算方便,唯是途中有段路是沒有行人路,要行接近馬路,雖然車不多,但感覺都頗危險呢!


去到沙灘了,天氣很好,感覺很舒服!Suey只是帶了兩個袋來拾貝殼,話一個入貝殼、一個入硯喎!但是,有人一踏進沙灘,已經話腳痛了,原來是沙粒走入鞋裡不舒服,全程"那"埋口面!(可能平時真是太少帶佢去沙灘的關係吧!)







這個貝殼靚嗎?









沒有留言:

張貼留言