2017年8月29日 星期二

取消網上行寛頻也不易




家住村屋的我一直也不能脫離網上行的合約,現在有其他競爭者,終於有得揀了。

但原來要取消網上行也不易,想不用付出額外費用而又如期取消真的要小心,以下是我的經驗:

不要太遲又不可太早,遲過30天,會收你額外月份,但太早同佢講唔續,又不受理。我98日到期,7月尾時打電話去取消,又話你太早,要我8月頭7日前才取消。到我8月頭去門市取消,原來門市是不接受網上行取消的,我要去指定受理寛頻的門市才可,我在沙田區要去沙田中心的分店。

我嘗試打電話去取消,佢話電話做唔到,要寄表格比我填好後寄回,但當時已是86日了,我問他一來一回趕得切取消嗎? 果個CS仲話冇問題,趕得切,總之呢個月內收到就得。我仲好安心咁轉達比我老公聽,唔駛專登去門市取消喇,佢話寄表格比我都得呀!

我老公同我講唔好信呀,好多人都係咁,最後都要額外要比多一個月。於是我再打多次電話,今次係位小姐聽,呢位小姐講得好清楚,原來現在寄回去是趕不及的,總之佢地計收到果日,按比例收番月費。但之前果個唔係咁講喎,仲好老定咁講話冇問題。原來啲CS的水準真是很參差。

最後,當然要選擇直接去指定的分店取消啦!不用5分鐘就攪掂了。


****************************************************

沒有留言:

張貼留言