2016年11月24日 星期四

食極唔肥的小朋友救星- Mightyzyme from Young Living


最近爸爸成日話Suey肥左,我都唔太覺,諗番最近幾次覆診磅重,又真係重左唔少,我就諗,究竟咩原因會肥左,因佢又不是食得多左,講胃口,佢都正常可以的,只是揀食,啱食就食多啲。

直至最近聽online workshop,有會員分享呢隻supplement有小朋友食左真的長肉了,我才諗會否Suey都係咁呢,因她已食了兩三個月,現在第二樽了。

Young Living Mightyzyme

Young Living Mightyzyme成份

睇下成份,包含了很多酵素,都有助小孩消化系統吸收。

我一般每餐都給她吃一粒,當然有時都會唔記得食,有時我不在時又冇人提佢食,所以一樽可能食左個幾兩個月。

不過,因含有薄荷精油的關係,所以會有很強烈的薄荷味,不是很多小孩喜愛。幸好Suey沒有抗拒,最初直程當糖咁食,食得好開心,後來食得多左至有咁鐘意。有家長會把它磨碎後加入果汁比小孩飲,較易入口。

可以因為咁,所以Mightyzyme唔難買的,經常有貨,但要登入美國Young Living網站才買到。




沒有留言:

張貼留言