2016年12月20日 星期二

手提擴香機比較 FanQ vs 20 Minutes Aroma Light

早幾日出了Post買左部10 minutes aroma light之後,即有人問我同早前買的FanQ比較邊部好D, 為了解答呢個問題,我用了一天認真地比較過,有些個人用後感覺稍後再說,以下是客觀資料供大家參考:


FanQ手提擴香機
FanQ手提擴香機
10 minutes aroma light
10 minutes aroma light



FanQ

10 Minutes Aroma Light
1.      價錢
HK$348
1. HK$188
2. 約HK$130, (在樂天買, 另計運費)
2.      重量
70g
80g (未計電芯的重量)
3.      尺吋

(長方體)
 84 x 49 x H118mm
(橢圓形體)
4.      供電
充電:  0.5-1小時
可用時間:約4小時
22A 電芯
5.      燈光
7種顏色燈光不停轉,象徵7
有粉/ / 三色選擇
6.      操作
開關制,操作簡易
10分鐘自動熄機;
如人手熄機要長按數妙。

7.      風力
thieves精油滴了3滴,第一次用在馬鐵上,部機放在女兒大脾上,而我坐在旁邊都聞到。

第一天用時是用同FanQ滴了Thieves的擴香棉去試,在食肆上放在枱面,坐在旁邊都聞到。
8.      來源地
香港牌子/ 中國生產
日本牌子 <生活之木>


我是在10月尾開始用部FanQ,一開始用已覺好正,因真是好香,加上我用Young Living Thieves精油的香味會較強,仲有部機細細部,拿在手四圍行也好方便,尤其愛佢的腳設計,,拎住行時可穿隻手指入去,好方便。不過用了一日,問題便出現了,就是不夠電。我只在搭車同食野室內人多的時候用,到食晚飯時已自動熄機。當時我諗唔通要買多部至得,因不能用乾電,就有此問題。

直至最近無意中在FB有人放呢部聲稱是日本機的10 minutes aroma light, 之前已見到有人用,想不到問了價錢原來很經濟,一直也有意買多部手提擴香機的我就立即訂了一部。

可能先入為主吧,,個人較愛用FanQ,不論是手感和操作上都較優勝,輕身, 細部,渣起手都好拎, 最重要的是10 minutes會每10分鐘熄機,如想放在抬面長時間用,又或在車上睡著了便冇咁方便。不過呢部機就是可以換電,不怕用足全日,加上較經濟,故我都會推介給朋友用。


但去邊度買都是一個問題,我之後想替朋友入多部,個買家都話已售罄。大家可考慮直接由日本樂天買回來。

Where to buy:

10 Minutes Aroma Light:   
1. FB: Edith Garden
2. 樂天網站






UlifeStyle Ublog: 幸福媽媽手記


沒有留言:

張貼留言