2012年4月16日 星期一

我病了 (16 Apr 2012)

昨天問鈊洮, 聽日返學好唔好呀? 佢答:唔好。

奌知, 今日真係唔駛返學喇!尋晚突然發燒, 38.4度, 今日真係唔駛返學了。

全日鈊洮無精打采, 我同佢講, 今日要去好多地方, 晏啲至去廖醫師度。點知, 臨出門口前, 佢話:去睇咗醫生先呀!

鈊洮食完一次葯之后, 瞓咗一陣, 返到上水已經精神番, 仲不停講:我仲未食飯咖, 媽咪!惊死我地唔比野佢食添。

食過兩次葯後瞓覺覺, 睇黎聽日可以返學了。

仲有, 今日順便出咗去Happiness 2喥揀相, 揀相真係一件好晒時間既事, 你話全部比晒我地唔駛揀几好呢!

沒有留言:

張貼留言